Pomoc

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
W naszych kolekcjach możesz wyszukać grafikę spełniającą twoje oczekiwania. A korzystając z kreatora możesz samodzielnie wykadrować obraz, obliczyć cenę oraz złożyć zamówienie. Na podstawie twojego kadru i opisu przygotujemy produkt zgodny z twoimi wytycznymi. Otrzymasz od nas wiadomość z danymi do przedpłaty oraz podsumowaniem zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty, zamówienie zostanie przekazane do realizacji a następnie wysłane na wskazany przez ciebie adres.

Na jakim materiale może być wykonana tapeta?
W ofercie posiadamy do wyboru kilka materiałów na których drukujemy fototapety, flizelinę o strukturze drobnego piasku, flizelinę o  strukturze piasku/betonu/lnu oraz lnu metalicznego.

Czy produkt posiada atesty?
Tak, nasze tusze posiadają certyfikat Greenguard Gold, a materiały posiadają atesty b1 i m1 oraz atesty higieniczne.

Czy winyle na flizelinie sprawdzą się w kuchni lub łazience?
Tak ten materiał można stosować w strefie mokrej ale nie zalecamy przyklejania fototapety bezpośrednio pod prysznicem, czy przy wannie. Można je stosować w kuchni, miedzy szafkami, przy zlewie, okolice kuchenki należy dodatkowo zabezpieczyć szkłem – aby uchronić grafikę przed tłuszczem i bezpośrednim oddziaływaniem temperatury. Można także zabezpieczyć taką fototapetę lakierem /laminatem w płynie tzn kaflami w płynie, który tworzy na tapetach wodoodporną powłokę, chroniącą wydruk przed wilgocią i brudem oraz zwiększa ich odporność na uszkodzenia mechaniczne. Należy jednak przed aplikacją wykonać próbę na niewidocznym fragmencie fototapety oraz postępować zgodnie z zaleceniami producenta produktu do laminowania.

Czy fototapety można zastosować w miejscach o szczególnych wymogach sanitarnych?
Zastosowane w drukarkach atramenty, jako nieliczne posiadają certyfikat Greengurad Gold, umożliwiający wydruk fototapet do zastosowań wewnętrznych, takich jak: przedszkola, szkoły, czy szpitale oraz innych miejsc użyteczności publicznej z gwarancją bezpieczeństwa.

Czy wydruki są odporne na ścieranie i wilgoć?
Odporne na ścieranie, wilgoć i chemiczne środki czystości są tylko grafiki drukowane na folii i dodatkowo zabezpieczone laminatem. W przypadku innych materiałów dozwolone jest delikatne czyszczenie przy pomocy miękkiej szmatki z delikatnym detergentem.

Czy istnie możliwość zmiany koloru lub retuszu zdjęcia?
Oczywiście, w naszym kreatorze znajdziesz opcję zmiany koloru zdjęcia oraz odbicie lustrzane. Aby wprowadzić więcej zmian, opisz je dokładnie w komentarzu do zamówienia lub skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy. Po otrzymaniu tych informacji sprzedawca skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły zamówienia. Koszt takiej usługi jest ustalany indywidualnie.

Czy elementy w kolorze złota, srebra lub miedzi są metalizowane?
Niestety nie, technologia naszego druku nie pozwala na druk metalizowanymi farbami - wiec te kolory powstają jako wydruk w kolorze przypominający odcienie złota, srebra i miedzi. Każdym wzór prezentuje ten efekt inaczej, dlatego polecamy zamówienie próbek aby ocenić czy wydrukowany kolor jest zadowalający.

Czy mogę zamówić próbkę wybranej fototapety?
Tak, oferujemy możliwość zamówienia próbek wzorów fototapet. Rozmiar próbki to 20x30cm ( format A4 ). Można zamówić próbkę fototapety w skali 1:1, podając informację z wymiarem docelowym fototapety lub całość wzoru w pomniejszeniu. Można wybrać dowolne 3 wzory wykonane na jednym rodzaju materiału. Koszt zestawu to 60 zł + koszt wysyłki 20zł.
Czas oczekiwania próbkę to ok 7 dni roboczych.

Czy mogę zamówić wydruk z mojego zdjęcia?
Wspomnienia z wakacji, ślub, chrzest, może jakieś inne ważne wydarzenie w twoim życiu? Teraz możesz je zachować nie tylko w komputerze, ale również na fototapecie lub obrazie. Przyślij do nas swoje zdjęcie, lub złóż zamówienie tu, a my zadbamy o to, aby te piękne chwile utrwalić w dużym formacie.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówiony towar?
W serwisie www.marubi.pl oferujemy produkty wykonane wyłącznie na indywidualne zamówienie i pod konkretny wymiar określony przez Ciebie, dlatego konieczne jest opłacenie zamówienia przed rozpoczęciem jego realizacji. Płatności za usługi możesz dokonać na dwa sposoby: za pośrednictwem systemu PayU lub tradycyjnym przelewem bankowym. Dane do przelewu znajdziesz w zakładce "Metody płatności".

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówień staramy się zamknąć w ciągu 5-7 dni roboczych licząc od zaksięgowania wpłaty. Podany czas nie obejmuje czasu dostawy - w przypadku wysyłki kurierskiej należy doliczyć 1-2 dni robocze.

Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Tak, w naszym biurze przy ul. Bohaterów Monte Cassino 15 w Mińsku Mazowieckim od poniedziałku do piątku w godz 9-17.

Jak przygotowany jest wydruk do montażu?
W przypadku dużych powierzchni, wydruk dzielony jest na kilka rolek z zakładem 2 cm. Tak przygotowaną fototapetę można kleić na dwa sposoby: na zakład, lub na tzw. podwójne cięcie.

Jak naklejać otrzymany wydruk?
Najważniejszą sprawą jest dokładne zapoznanie się z instrukcją klejenia danego materiału, oraz schematem podziału grafiki na bryty, który dołączamy do każdej zamówionej fototapety.

Czy i komu mogę zlecić montaż grafiki?
Skontaktuj się z nami i dowiedz o możliwość umówienia montażu przez fachową ekipę. Cena takiej usługi ustalana jest indywidualnie i zależy od wielu czynników.

A co jeśli otrzymany produkt mi się nie spodoba i chciałbym go wymienić na inny?
Zamówiona grafika będzie wyprodukowana specjalnie dla Ciebie i na określony przez ciebie wymiar. Dlatego ważne jest, aby zakup był dobrze przemyślany, ponieważ w takim przypadku nie będzie możliwości zwrotu lub wymiany na produkt z inną grafiką.

Co zrobić, gdy towar jest niezgodny z zamówieniem?
Jeśli cokolwiek jest nie tak z zamówionym towarem koniecznie jak najprędzej skontaktuj się ze sprzedawcą telefonicznie lub mailowo. Postaraj się dokładnie opisać swoje uwagi, dobrze jeśli możesz zrobić zdjęcia. Bądź spokojny – załatwimy wszystko tak, żeby żadna ze stron nie była poszkodowana. Warto od razu zaznaczyć, że kolory zdjęcia widziane na monitorze mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów na wydruku. Kolory na ekranie „świecą” natomiast na wydruku nie, dlatego nasze oko może nieco inaczej je widzieć. Drobne odstępstwa od nasycenia kolorów mogą wynikać również z użytych materiałów. Dla przykładu kolory zupełnie inaczej przedstawiają się wersji błyszczącej i matowej. Zatem nieznaczne różnice w nasyceniu kolorów czy ich odcieniu nie czynią „towaru niezgodnym z zamówieniem”.

Jak wygląda procedura ewentualnej reklamacji?
Przed montażem, należy rozwinąć wszystkie części (bryty) grafiki i dokładnie sprawdzić zgodność z zamówieniem oraz poprawność wykonania: wymiary, ilość brytów, dopasowanie poszczególnych części wydruku, laminat, jakość grafiki. Wszelkie niezgodności należy zgłosić przed wykonaniem montażu. Grafik produkowanych  „na wymiar” nie można zwrócić poza uzasadnionymi wadami w produkcji. Wydruki które zostały już zamontowane nie podlegają reklamacji.