Realizując Twoje zamówienie dokładamy wszelkich starań, abyś był pozytywnie zaskoczony oraz w pełni cieszył się z zamówionych produktów.
Jednak nie wszystko jesteśmy w stanie przewidzieć.
1. Uszkodzenie przesyłki
Jeżeli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona lub nosi ślady otwierania i przypuszczasz, że zamówiony produkt został uszkodzony, odbierz ją od kuriera, lecz poproś o możliwość otwarcia jej w jego obecności. Jeśli masz powód, sporządź z kurierem protokół szkody oraz jeśli to możliwe wykonaj zdjęcia uszkodzeń. Skan protokołu oraz zdjęcia wyślij do nas pisząc na adres biuro@marubi.pl, lub skontaktuj się z nami za pomocą formularza na dole strony, nie później niż w ciągu 5 dni od otrzymania przesyłki. W temacie wiadomości wpisz "REKLAMACJA" oraz numer zamówienia. W ciągu 14 dni wyślemy ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów. Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania po wyjściu kuriera, reklamacja z tytułu uszkodzenia przesyłki nie zostanie uznana.
2. Wady techniczne
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz wady techniczne, w tym:
- wymiary niezgodne z zamówieniem,
- niewłaściwy kadr obrazu,
- niezgodny z zamówieniem materiał lub laminat,
- brak części składowych zamówienia,
- niedopasowanie poszczególnych elementów wydruku,
- skazy na wydruku,
niezwłocznie skontaktuj się z nami (do 3 dni) pisząc na adres biuro@marubi.pl, lub za pomocą formularza na dole strony, w temacie wiadomości podaj numer zamówienia. Następnie odeślij nam wadliwy produkt w celu przeprowadzenia procesu reklamacyjnego. W nieprzekraczalnym terminie 14 dni (licząc od daty otrzymania zwrotu towaru) określimy nasze stanowisko w sprawie reklamacji.
UWAGA
Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów na wydruku w odniesieniu do obrazów oglądanych na ekranie monitora, telefonu czy tabletu, które mogą nieznacznie odbiegać kolorystycznie, a wynika to z różnicy w sposobie prezentowania obrazu na danym ekranie. Wadą techniczną nie są również walory estetyczne wybranych zdjęć lub grafik wydrukowanych zgodnie z zamówieniem.
3. Zwroty
Pamiętaj, że każde zamówienie jest realizowane pod Twoje indywidualnie zlecenie (wybrane zdjęcie/grafika, materiał, wymiar wydruku oraz ewentualnie opcje wykończenia określone przy składaniu zamówienia). Dlatego poza uzasadnionymi wadami w produkcji, nie możesz skorzystać z opcji zwrotu. Prawo zwrotu zamówienia obowiązuje tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie oryginalne, nieuszkodzone i z kompletną zawartością. Zwrotowi nie podlegają również fototapety noszące ślady użytkowania.
Procedury reklamacji i zwrotu realizowane są zgodnie z Regulaminem sklepu oraz aktualnie obowiązującymi przepisami.